6 ایده الهام بخش کاغذ دیواری خانه متناسب با شخصیت شما
نوشته شده توسط : میثم اکبری

ما بهترین ایده های یک ظاهر طراحی دفتر خانه را گرد هم آورده ایم تا نشان دهیم چگونه می توان از کاغذ دیواری برای تغییر هدف و شخصیت یک فضا ، بزرگ یا کوچک استفاده کرد. این انتخاب نشان می دهد که چگونه طرح های مختلف تکمیل کننده انواع و شخصیت های مختلف شخصیتی است ، اما همه نمونه ها نشان می دهد که چگونه یک نقاشی دیواری می تواند کار را از خانه به همان اندازه الهام بخش و راحت انجام دهد. فضایی را ایجاد کنید که دوست دارید در آن بگذرید و خود را با موج تازه ای از انگیزه پیدا کنید.

نوع خارج از منزل
با تمیز کردن هوایی که استنشاق می کنید ، گیاهان تازه را در فضای باز با گیاهان تازه به اثبات برسانید که باعث افزایش خلق و خوی می شوند. چند گیاه در اطراف اتاق پاپ کنید ، یا در عوض مانند دکوراسیون جنگلی از دکوراسیون سبز انتخاب کنید ، زیرا طبق روانشناسی رنگ ها ، سبز به ایجاد احساس آرامش و آرامش کمک می کند.

کاغذ دیواری طرح سبز

 

حرفه ای متمرکز
در خانه با محیطی متمرکز متمرکز باشید که مغز شما را در مورد موارد مهم حفظ کند. اطمینان از تمیز بودن فضای دفتر شما بدون استفاده از محل کار ، یکی از بهترین راه های حفظ تمرکز و جلوگیری از حواس پرتی غیر ضروری است. دکور شما می تواند از این نیز پشتیبانی کند ، به عنوان مثال این طرح کاغذ دیواری هندسی از زوایای دقیقی ساخته شده است ، اما به آرامی بافت و آرامش دارد.

خلاق
برای کسانی از شما که از محیط اطراف شما الهام می گیرند ، یک طراحی جذاب تر به شما کمک می کند تا آن آب میوه های خلاقانه جاری نشوند. برای به چالش کشیدن مغز خود از رنگ ها ، شکل ها و طرح های پرماجرا تر استفاده کنید و در هنگام کار از خانه احساس مثبت و دلگرمی کنید.

یوگی خانگی
اگر فضای کار شما از خانه به عنوان استودیوی یوگا ناهار شما هم دو برابر است ، یک سایه چاپ آرامش بخش و رو به بالا را برای نقاشی دیواری خود انتخاب کنید. این طراحی ombre یک فضای آرام و آرام بخش را به فضای اشغال شده و همچنین یک دسته کوچک موسیقی جاز در روند تبدیل می کند. ناموست

همبازی حیوان خانگی
شما نه تنها می توانید وقت بیشتری را که از خانه کار می کنید ، بیشتر با حیوان خانگی خود بگذرانید ، بلکه می توانید عشق خود را به حیوانات نیز در قالب ایده آل در خانه بگنجانید. این چاپ جالب Dalmatian آسان به سبک و طراحی مدرن است. رویای یک عاشق سگ که روحیه را بالا نگه می دارد

کاوشگر
برای کاشفان زمینی ، سرگردانی را با آوردن دنیا و تمام رنگهای آن در دفتر خانه خود درمان کنید. این نقشه نقشه نه تنها سرگرم کننده و روشن است - با استفاده از برخی از تکنیک های جدیدترین نقاشی - بلکه به شما الهام می بخشد تا برنامه ریزی ماجراجویی بعدی خود را شروع کرده و خاطرات دلنشین از تلاش های گذشته را برگردانید.

شخصیت شما هر چه باشد ، ترکیب یک نقاشی دیواری با ویژگی در دفتر خانه یا فضای کار تعیین شده می تواند بهترین راه برای ایجاد فضای متفاوت و دلپذیر باشد. شما می توانید با طرحی که باعث می شود احساس بلند شدن و انگیزه داشته باشید ، حتی در هنگام تنها کار کردن ، فضای مورد نظر خود را نیز ایجاد کنید. شما می توانید برای خرید کاغذ دیواری به سایت https://eleninmarket.com مراجعه نمایید.

منبع:https://www.muralswallpaper.com/blog/inspiring-home-office-wallpaper





:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: